Tuesday, October 12, 2010

rezeki dariNYA

podocarpus rumphii
sape tak nak rezeki lebih... dpt untung kecik pon aku amik kawan... itu mmg prinsip org meniaga. .. nak pulak ade offer dr kawan baik... dpt untung sikit pon tak peee janji... kalu nak berhujung minggu dgn buahhati serta 3 org putera aku...tak yah nak guna duit poket ... guna duit kerja2 part time tue jee pon bagus... itulah rezeki...kalu kita usaha.. dapat... malaysia nie mmg Allah SWT dah kurniakan rezeki y cukup byk..cuma kita jeee samada rajin atau malas tuk fikir mendapatkannya.

aku nie bukannya nak cerita meniaga MLM atau meniaga y untung ribu-riban tp..cukup sekadar cam aku cakap td... keja part time ari sabtu...duit untung keja tue kita guna utk hari Ahad... so duit poket tak kuar...duit kat bank tak luak.... kalu dpt tiap2 minggu cam gini kan bagus....usaha-usaha.....

 raphis exelsa
aglia spp
bottlebrush tree
licuala grandis

niaga y aku buat hanya lah.. khidmat nasihat dan membekalkan pokok hiasan/landskap kat satu institusi nie...gambar pokok y aku supplie pon cam kat sebelah tue jeee itu pon tak semua...jd dapat laaa untung ratus2 jee... belum pikir nak amik untung byk2 sbb lagi bagus kalu kita sediakan perkhidmatan sambil2 boleh sedekah/ jadikan sbg amal...moga ade keberkatan dariNYA....

No comments:

Post a Comment