Tuesday, February 8, 2011

Sihatkan badan kita untukNYA

salam kemaafan sbb lama tul tak buat entry baru kat blog aku y dah berhabuk nie... sbb sikap malas dah kembali.... sib baik ade kekuatan pd  hari ini utk menulis dan sib baik password masih aku ingat eee

kali nie nak kongsi gembira kat hati aku y sgt berkembang2 sejak seminggu nie (mula lepas CNY baru2 nie) sebab cita2 lama utk memiliki beskal y berprestasi tinggi telah berjaya aku miliki... merana gak badan sbb  kopak ribuan ringgit utk sebiji basikal... wbpon dgn lafaz bismillah aku nekad beli gak beskal tue...alhamdullillah..dapat... beskal brand DORCUS dgn group set SHIMANO


tgk jee gambar kat atas tue...sayang punya pasal siap simpan dlm rumah lagi..sib baik hobi nie aku kongsi ngan anak sulung... kot tak mau membebel gak permaisuri kat umah tue... luv u all.

nak cite byk pasai beskal nie aku pon tak berapa pandai... sbb prestasinya masih di peringkat on road lg...lum cuba ke off road lg.. insyakallah hujung minggu nie kot... tp mmg ringgan sbb aku leh angkat dgn sebelah tangan jeee dan frame position pon aku suka..tp kalu korg nak tau lebih lanjut bole refer kat web site dia spt berikut:

http://www.dorcusbike.com/

aku punya beskal dorcus spirit specific 2.. lebih kurang mcm kat gambar tue laaa.

so lepas nie aku nak disiplinkan diri supaya masa y terluang akan digunakan utk aku dan beskal kesayangan aku nie bermadu kasih..tak kira laaa kat onroad atau offroad..semua akan ku kayuh... jauh atau dekat jee distancenya nanti eee.. dgn niat utk menjaga kesihatan agar kekal sihat untuk aku menjadi hamba y sentiasa mengingatiNYA

No comments:

Post a Comment