Wednesday, March 23, 2011

masa itu milikNYA

kilat semacam jeeee...maklum laaa tersimpan kat stor jeee
aduaiii rancang cam nak rakkk tp semua y berlaku tetap apa y telah di tentukanNYA. Nak creita nie bukan sbb ape...sejak 2/3 inggu lepas mmg tak ade masa langsung nak berkayuh... awal bulan aku layan proses pengundian kat merlimau (maklum laaa permaisuri aku ngundi kat sana) pertengahan bulan 3 nie punya weekend aku sekadar cuci beskal jee...


ape tidaknya sekuarge kena demam demam..dr y kecik sampai la diri aku sdri..bz Klinik kat kajang nie melayan kuarge aku.. terlepas peluang aku nak layan reverse track kat sg long bersama geng DRCT...dgr2 ramai plakt tue y join....nanti2 korg buat lg yeee. Hujung minggu lepas baru ade kekuatan utk kayuh...cadang nak layan sabtu ahad... last2 sabtu jee boleee.
i follow uuuuuuuuu
rehat sebentar sambil tunggu org lalu eeee

kayuhan sabtu lepas kita org layan road jeee kat SILK Highway...kalu ikut meter dr depan pagar rumah....dapat laa dekat dekat 20km...mmg tak puas...tp cukup laaa utk panas badan serta meregangkan otot2 y dah lepas sakit2 nie.. walaubagaimanapon, bila aku pertama kali lalu kat SILKhighway ini baru perasan...mmg ramai y berkayuh kat sini....maklum laaa lebuhraya nie mmg kurang kenderaannya serta hari cuti plak...baik diorg tido dulu. :) jadi bertembung laaa jgk dgn kawan2 baru...tp setakat tegur gitu2 jeee sbbb masing2 nak bernafas pon cam dah rupe kerbau eee... ape tidaknya.. lalu kat h/way nie nampak cam lurus dan tak berbukit sgt tp bila kayuh baru tau... layannnn dan y paling aku harapkan agar lepas2 nie setiap kayuhan aku utk road/of road akan dikurniakan kesihatan dan masa dariNYA.

2 comments:

  1. Salam. Jom kayuh Jamboree Jasin http://jasins2hjamboree2011.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. insyakallah...cadangan tue mmg ade J-biker sbb rumah mertua kat merlimau pon... cuma nak mintak cuti jeee lg...maklum laaa keje kuli eeee

    ReplyDelete