Tuesday, February 22, 2011

Hayati keIndahanNYA

Kali nie tiada cerita nak buat sbb weekend lepas kayuh beskal pon siap leh terlupa nak amik gambar walaupon sekeping...aku rasa ini semua disebabkan keterujaan hati melayan DH y aku rase cukup panjang serta keadaan muka bumi y cukup kering petang sabtu lalu... aku rase cam nek repeat jeee minggu nie maklum laaa jarak pon dekat jeee ngan rumah distance treak pon pendek jeee tp apakan daya kene balik kg plak...atuk ngan nenek dah rindukan cucu2nya.... insyakallah lain minggu kita kayuh lg yee tuan2 di DRCT...
oleh itu entry y ni aku nak upload hobby aku y satu lg iaitu bercamera utk dilayan bersama...nak comment pon takpe sbb aku bukan pro photographer pon cuma minat jeee dan sentiasa belajaq. Harap korg leh layan skali ngan aku okey.. Agar kita lebih mendekatiNYA



No comments:

Post a Comment