Thursday, June 23, 2011

Boleh tahan gak application iphone nie...

sebagai senaman /riadah utk masa y terluang... petang smlm aku kayuh sorang2 sambil2 kekalkan tempo kayuhan tuk persedian explorasi agro bike kat seberang perak ari sabtu nie 25/6/2011... so entry kali nie bukan nak cerite pasai xtvt kayuhan sgt...sebab berkayuh pon petang smlm kat sekitar taman jeeee tp nak cite  nie pasai application kat apps store iphone y free iaitu Endomondo...tq rizal (balakong) sbb kenalkan aku dgn apps nie.

Endomondo nie bukan stakat dia boleh beri tau jarak y telah dibuat tp y paling penting bagi aku sbb boleh save trail y kita telah lalui dan boleh digunapakai semula utk time attack dimasa akan datang jd boleh laaa tgk kemampuan kita y terkini serta kalu lupa jalan tak laaa sesat..(byk case aku kat op road kajang nie terlupa jalan eeee)...insyakalllah lepas nie pd kawan2 sekayuhan aku...jgn risau ipon aku leh tolong kita eee



laluan sekitar rumah
gambaran setelit...supe cam kita refer google mape  tue
bacaan y tepat dgn meter mata kucing aku...tp y lg best siap bagitau bape calories dah tebakor eee

so.... lepas nie semua entry aku insyakallah akan cuba aku selitkan gambar2 dr endomondo nie...disamping gambar2 sepanjang kayuhan laaa yeee tak....korang tgk laaa gambar y aku copy dr apps tue yeee.... moga ipon aku nie leh tahan laaa utk xtvt lasak y akan datang... amin

No comments:

Post a Comment