Tuesday, June 14, 2011

Kayuhan Si Pening Lalat

Assalammmmmualaikum..

tajuk entry dah pening kalu kayuh mesti lagi pening eeeee tp aku bg tajuk nie bukan ape... kalu ikut perancangan awal kita org nak kayuh dari kajang(petronas kajang prima) terus ke ladang sg pening dan kampung pasir jeee tuk sarapan... kendian terus balik jeeee tp bila aku tgk meter baru 13 km jeee dah sampai kat kedai sarapan tue....aku terus jeee petik kat kawan2 lain tuk ke bukit batangsi... kira cam reverse trail laaa sbb biasanya kami menolak turun jeee dr bukit tue tp hari tue kami menolak ke puncak plak...perhhh mmg payah sbb curam sgt tp sbb ingatkan balik DH y cukup panjang dan tidak terlalu  tektikal...rasa hilang penat menolak td...cam ade rasa nak repeat plak sbb aku nak try amik video plak masa DH tue...ok kawan2 lepas jamboreee kg gajah kita ulang tayang yeee... hujung minggu nie aku tak dpt nak beroff road laaa sbb beskal baru service malas nak kotor2kan kang bising plak org rumah aku bila nak bawa balik beskal tue ke kg gajah nanti... so mungkin layan silk h/way jeee sape nak join jommmm... ok lah nie serbe sedikit gambar y sempat aku rakam bersama geng bas sekolah aku eeee ( tq pd din, asri n wife serta suhaimi...jgn lupa kalu dah smpi kampung aku roger2 aaaa)

time n date: 12/6/2011 (7.30 pagi..asik2 aku jeee kena tunggu korang aaaaa...lepas nie aku nak lewat plak eee)
destinasi: petronas kajang prima-ladang sg pening(tp takde sg pon)- gerai roti canai kg pasir semenyih (tp ade gak y layan pulut tuk sarapan...mmg berbaloi2 eee) - bukit batangsi - balik umah masing2
jarak: 27.5km nie kira dr rumah aku laaa

laluan biasa bg rider di sekitar kajang y mencari laluan offroad.. (laluan lori pasir/tanah)tak tau laaa smpi bila hutan/kawasan hijau di sekitar kajang nie akan bertahan...setiap bulan mesti ade kawasan baru y dibotakkan utk bina bangunan/rumah...

Sekali pandang mcm team giant...tp 2 kali pandang baru perasan nie team kg ride melaka jamboreee upenye aaaaaa

tidak di rancang tp sejiwa plak kita hari tue ekkk masing2 nak belasah baju merah nie....tp cantik gak.... jommm aaaa kita buat jersey sdri plak lepas nie

gambaran dr puncak bukit batangsi...merana aku MTB pagi tu eee

nak lepak lama2 nyamuk byk...so jomm kita gerak ke DH plak

opsss salah gambar plak...camne si bumblebee nie leh termasuk kat blog nie plak uuuu
gaya mutu keunggulan.....  berjumpa lg di kg gajah agro ride plak yeee...insyakallah moga diberi kekuatan dan kelapangan oleh NYA...amin

No comments:

Post a Comment