Thursday, June 2, 2011

Dalam diam dia menyokong....thank you ALLAH

ahhh lega... dah boleee online kat opis nie...setelah hampir 3 minggu aku hidup tanpa internet dan komputer... ape nak buat kat rumah komputer dah kong kat opis plak tgh pindah ke opis baru...so semua perancangan di perlahankan....  sesekali seronok gak hidup dlm sempadan jeeee kalu tak asyik nak melintas sempadan jeeee maklum laaa skrg nie semua perkara dikatakan tanpa sempadan eeee y baik ikut y buruk tinggal.

Kali nie aku nak cerita tentang sokongan y aku terima dr insan tersayang... tentang minat aku berbasikal nie... ape tidaknya... dlm masa aku tgh bercerita2 nak cari kasut n clip y sesuai tuk dibeli...alih alih permaisuri hati...hulurkan sumbangan ikhlasnya tuk belikan keperluan tersebut...lega poket satu hal...y bestnya rasa terharu dlm hati nie Allah SWT saje y tahu...dah lah selalu aku tinggalkan dia dan anak2 masa gi berkayuh..nak plak masa jamboree mau sehari suntuk aku takde kat rumah...

sepasang kasut y sgt sesuai...dgn jiwa aku...ShimanoM240...dgn tapak carbon fibre
bila ditanya secara ikhlas...rupanya org rumah sgt suka bila aku dah kembali aktif bersukan...selain utk kesihatan... dpt juga abgnya nie bagikan contoh xtvt sihat pd anak2.... luv u zue. on our 9th anniversary at 19 of May....moga ikatan antara kita berkekalan hingga ke akhir hayat.... serta kekal bahagia dgn RedhaNYA.


seterusnya..entry nie gak aku kasi compile semua gambar2 xtvt tuk bulan mei lepas...maklum laaaa kang langsung lupa plak nak kongsi xtvt tersebut dgn semua... kali nie layan gambar jeee ok.

xtvt kayuhan anjuran bersama bro. nasrul (jiran aku)... Kayuhan Giant/ Kayuhan Mintak Nyawa/ Kayuhan Hardcore/Mcm2 Nama RIder bg... pada hari wesak 17hb mei... laluan TRAIL: GIANT - HIGHWAY - LAPANG SASAR KAJANG PERDANA - TRAIL SG LONG 1 - NEW TRAIL( BKT ENGGANG ) - TRAIL SG LONG 2(REVERSE) - KAWASAN PERUMAHAN - GIANT BENTUK TRAIL : MERANGKUMI, JALAN TAR, OFFROAD ( DOUBLE & SINGLE TRAIL ) BEBERAPA TEMPAT PENDAKIAN YANG SANGAT MENCABAR , HUTAN , OPEN SPACE , RUBBER PLANTATION, DAN DIAKHIRI DENGAN DOWNHILL SINGLE TRAIL YANG PANJANG & MENGUJAKAN
 
sesi Persedian dan suai kenal...dgr 36 rider ikut serta ari tue...tahniah semua

Doa jgn lupa..agar xtvt lebih diberkati...tahniah penganjur

rehat sekejap sambil2 cari kawan baru

Pemandangan dr antara puncak y aku rasa cukup tinggi tuk berkayuh...ape lagi tolak laaaa
Pantang ade tempat redup...mesti kita org lepak eeee

aku pon sama...tgk jeeee cerun tue...tp ade gak y boleee kayuh smpi puncak...mmg tegar laaa dorg nie






Seterusnya aku sambung  dgn
bantuan last checking dr anak teruna.... eeee


Barisan racer dari DRCT kajang...gambar sumbangan uda atau
Ibrahim Al-Lakkoni Mohamad
wajah2 ceria sebelum berpeluh2 di bawah terik matahari....


sesekali berpanas eeee ade ke kategori kita org di suruh berkayuh pukul 2 petang....mau hangit aku dikerjakan...


No comments:

Post a Comment